Vår helg i Bromölla

Nu kikar vi på min helg!
 
I lördags gick jag och Dan upp tidigt och gjorde oss i ordning. Vi skulle ta tåget till min kusin i Bromölla och hänga där under helgen!
 
Dagen till ära hade jag på mig en jumpsuit som jag köpte på H&M i våras.
 
Så skönt att ta tåget, äta lite snacks och läsa bok. Just nu läser jag Alex Schulmans roman Överlevarna. Har inte kommit så långt, men den är väldigt fint skriven än så länge.
 
Vi var framme klockan 13, åkte hem till Tesse och Stefan för att lämna packning och sedan begav vi oss till deras båt. Vi skulle ut på sjön!
 
Vi åkte ut på Ivösjön och över till Enö.
 
Här lekte vi med pinnar och åt lunch. Så mysigt! Plötsligt såg det ut som att det skulle börja regna och då åkte vi tillbaka till fastlandet.
 
Väl hemma hos Tesse och Stefan lagade vi mat och lekte med lera.
 
Älskar den här lilla pluttan så mycket. Hon är så snäll, rolig och omtänksam. Tycker om att mysa och bjuder mig på blåbär och kakor <3
 
Moa Moa Moa Moa <3 
 
När vi lekt klart med lera och druckit ett glas bubbel var det dags för middag. Bakad potatis med räkröra! Mums.
 
När Moa hade somnat drack vi Kaffe Karlsson.
 
Och spelade kort.
 
Och när klockan var nästan midnatt var vi nästan lika trötta som hunden Hary och det var dags att sova. På söndagen åt vi gofrukost och hoppade studsmatta i septembersolen. Sedan tog vi tåget hem igen. Tack fina Tesse, Stefan och Moa för en fin helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0