Vecka 37

Veckans kläder:
Septemberkläder. Rotar fram kostymbyxor och skjortor men kan fortfarande gå utan strumpor.
 
Veckans podd:
Ni måste lyssna på Nikki Aminis avsnitt i Värvet. Gud vad fint det var, gillar henne jättemycket.
 
Veckans TV-program:
Idol!!!! Den här veckan är dem i Helsingborg.
 
Veckans naglar:
Jag har gjort en nagelpåbyggnad och är mycket nöjd. Kommer jag någonsin att köpa nagellack igen? vem vet.
 
Veckans frisyr:
Imorgon ska jag till frisören och tänkte visa den här bilden på Daisy Edgar Jones. ÄR DET DAGS FÖR LUGG IGEN tänker ni och jajamen. Dock ska jag behålla mitt långa hår, men trimma det lite.
 
Veckans prestation:
Var på spinning idag för första gången sen Corona kom till Sverige. Blev oerhört svettig men överlevde. Matchade därefter mina lila träningsbyxor med mina orangea ballerinaskor.
 
Veckans kärleksboost:
Mina fina kollegor som lämnar sådana här gulliga lappar på mitt skrivbord <3
 
Veckans motto från dig själv till dig själv:
Ta det lugnt den här veckan Sofie. Ät chips till middag, det har du förtjänat.

Kommentarer
Postat av: M

Ja, ät chips! Det har du verkligen förtjänat!! Puss! ❤️❤️

2020-09-08 @ 16:04:09
Postat av: Mia

Du passar så bra i lugg.

Svar: Oh, tack! <3
Sofie Strandberg

2020-09-09 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0