Vecka 38

 
God morgon!
 
Jag har jobbat i helgen, så därför har jag varit lite extra tyst i helgen. Jag är helt slut, men det har varit ett roligt projekt! Vi har fotograferat till en kund. Jag har gått upp 05.30 två dagar i rad och fått se Malmö i ett fantastiskt morgonljus.
 
Den här veckan har jag således två uppgifter på kvällarna: Vila och laga god mat.
Jag har inget särskilt inbokat i veckan, ska på ett spinningpass, gå en långpromenad, titta på Idol. Lite sånt. I helgen ska vi hem till Athena och Peter och kika på deras nya radhus! Och så ska vi höstförbereda balkongen.
 
Här på bloggen ska jag hinna ikapp de inlägg jag inte lagt ut än, lite vardagsinlägg bland annat.
 
Hoppas ni får en fin måndag!
 
Från helgens fotograferingen.

Kommentarer
Postat av: M

Förstår att du är lite sliten! 💕Fin bild på modellen!😘

2020-09-14 @ 09:43:10

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0