Vecka 39

 
Den här helgen har jag verkligen laddat batterierna. Jag har fått sova ut, gått promenader längs med havet och ätit god mat. Och idag är det måndag igen!
 
Den här veckan ser ut såhär för mig:
  • Idag ska jag övningsköra! Tycker det känns så bra att övningsköra med min kompis Niclas. Han är lugn och pedagogisk och peppar mig. Kan nog bli ett körkort till slut ändå!

  • Förra veckan tränade jag bodypump för första gången på evigheter och det var riktigt kul. Så den här veckan har jag bokat in ett nytt pass. Träningsvärken går dock inte att skämta bort.

  • På onsdag ska jag träffa Sarah, gå på stan och fika. Mysigt!

  • På fredagkväll ska jag och Dan bara ta det lugnt, laga mat och titta på Idol. Är riktigt pepp på årets Idolsäsong!

  • På lördag åker jag och Dan till min kusin Therese i Bromölla. Håller tummarna för att det blir fint väder för då ska vi åka ut med deras båt! Ska bli så mysigt att bara hänga och umgås.
 
Och det är ungefär vad jag har inplanerat den här veckan. Här på bloggen får ni läsa om min helg, jag ska visa mina senaste loppisfynd och så har jag lite vardagstankar att bjuda på.
 
Hoppas ni har en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0