Helgen: Nya naglar, grillad korv och Bromölla

Oj vad lite jag fotograferade i helgen! Men vi ska kika ändå :)
 
Fredag
Förra fredagen var det ganska fint väder. Jag gick en promenad på lunchen och såg vår nya utomhuskampanj i stan!
 
Efter lunch firade jag fredag med en biskvi. Tydligen är de flesta biskvier glutenfria och gjorda på mandelmjöl! Woho.
 
Efter jobbet gick jag en runda på stan för att göra lite ärenden och fixade också mina naglar! Ljusrosa blev det den här gången. På kvällen tittade jag och Dan på Masked Singer och Bäst i test, sen gick vi och lade oss tidigt.
 
Lördag
På lördagen körde vi nämligen till Bromölla för att hälsa på de här gulliga! Tesse, Stefan, Moa och Hary.
 
Vi åkte ut till Ivösjön.
 
Och grillade korv till lunch. Sedan fotograferade jag inte mer på hela dagen, men vi hängde hemma hos dem, busade med Moa och åt middag. Mysig kväll!
 
Söndag
På söndagen blev vi bjudna på en brakfrukost.
 
Sen lekte vi med glitterklister och skumgummidjur. Denna lilla minimänniska, älskar henne så <3
 
Klockan 12.30 sa vi hej då till Tesse, Stefan och Moa och körde vidare till min morbors familj i Sölvesborg. Där sa vi hej på avstånd och grillade korv igen! Så sjukt att jag hade varit sugen på korv den veckan, men inte ätit någon. Perfekt!
 
Och sedan körde jag och Dan hem till Malmö igen, och upptäckte att det gick ju jättefort att köra! Fler sådana här utflykter får det bli hädan efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0