Vecka 14

 
Så var det ny vecka och påskledigheten är över.
Helgen var fin och händelserik, kommer berätta allt om den sen.
 
Jag och Dan har börjat se om alla Marvel-filmer. I kronologisk ordning hade man ju då kunnat tänka sig – men nej. Vi tar den vi känner för, haha. Dan älskar The Avengers: Infinity War, så vi har mest försökt fylla i luckorna innan vi ser den.
 
I övrigt är jag mycket trött på all mat jag brukar äta. Vill äta husmanskost och trygga saker. Tror jag har förätit mig på allt vi brukar laga. Dags att kavla upp ärmarna och leta upp nya recept.
 
Den här veckan kommer att vara lugn. Jag ska till naprapaten, men annars händer inget särskilt. Vi ska vara hemma i helgen, förmodligen laga nya maträtter och titta på Marvel-filmer.
 
Hoppas ni hade en mysig påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0