Vecka 16

 
Oj, vilken fin helg vi hade! Vädret här i Skåne hörni, det var strålande. Igår var det 17 grader och vi kunde sitta ute i mina föräldrars trädgård.
 
I torsdags hämtade vi vår lånebil som ni minns, så i lördags gjorde vi en liten roadtrip till Alnarp. Det är en sådan frihet med bil. Vi behöver inte den alls i vardagen, men mer när man ska hitta på saker. Att kunna köra vart man vill, så skönt det är!
 
Den här veckan har jag lite smått och gott inplanerat. På fredag ska jag fixa naglarna och på lördag kör jag och Dan till Bromölla. Vi ska träffa Tesse, Stefan och Moa! Som jag har saknat dem.
 
Men annars ska jag försöka ta vara på det fina vädret och vara ute så mycket som möjligt.
 
Har ni några planer i veckan?
Vi hörs lite senare med en helguppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0