Vecka 17

 
God morgon och glad tisdag!
 
Hur mås det?
Tack jag mår bra! Är lite tisdagstrött, men annars fint.
 
Händer något särskilt den här veckan? 
På fredag är det Valborg och då ska vi hem till Sarah och Niclas. Fint det ska bli!
 
Något du hoppas ska hända? 
Att det blir ordentligt vårväder och att man kan gå ute i vårjacka utan att frysa!
 
En serie du vill tipsa om? 
Jag och Dan har börjat titta på The Serpent på Netflix, och lägg av vad creepy. Den kryper under skinnet på mig. The Serpent handlar om en seriemördare på 70-talet och utspelar sig mestadels i Bangkok. Ni hittar den här.
 
Något kul klädesplagg som har inhandlats på sistone? 
Jag köpte den här klänningen i helgen som jag tänkte ha på fredag.
 
Något du vill tillägga? 
Hoppas ni får en fin tisdag! Vi hörs om en helguppdatering lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0