Kläder måndag till torsdag

Vi kikar på hur jag har klätt mig för hemmakontoret och vardagen måndag till torsdag.
 
Måndag
Första dagen tillbaka på jobbet!
 
Firade det med en ny klänning från Monki som ni hittar här, på rea och allt!
 
Tisdag
Det blev tisdag och jag hade på mig samma klänning som dagen innan, för varför inte?
 
Gick en lunchpromenad och matchade med min beiga jeansjacka.
 
Onsdag
Onsdag och jag hängde i hissen igen! Min mamma skulle komma över runt lunch och jag ville bjuda på fika, så passade på att handla chokladcroissanter på morgonen.
 
Hittade en gammal tunika från H&M i min garderob och hade mina gravidleggins från Lindex. Hade dessutom diadem och allt dagen till ära.
 
Torsdag
Och idag ser jag ut såhär!
 
Med den här klänningen från Monki, donut i håret och morgonkaffet i högsta hugg.
 
Klart slut på klädesfronten!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad söt du är 😊 ha en mysig sensommar

Svar: Tack detsamma Mia!
Sofie Strandberg

2021-08-12 @ 19:38:34
Postat av: Ajli Müller

Din blogg är ljuvlig. DU är strålande! Du har så himla snygga klänningar och är finurlig och rolig i ditt språk. Älskar din svarta blogg <3

Svar: Oh, men så fint. TACK! <3
Sofie Strandberg

2021-08-14 @ 13:44:37
URL: http://ajlimuller.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0