Småbitar från första arbetsveckan efter semestern

Som ni vet började jag jobba förra veckan, men små ögonblick från vardagen blev ändå dokumenterat och de ska vi såklart kika på! Jag och kulan hängde vid mitt skrivbord här hemma.
 
Försökte dra ner på mitt koffein-intag och drack koffeinfritt té en morgon istället för kaffe. Gav sen upp och dricker nu kaffe en gång om dagen. Frukostkaffet är det bästa!
 
Det har regnat en del på sistone, men då och då var det soligt och då passade jag på att ta mig en eftermiddagspromenad.
 
Lagade augustimat som ändå är det bästa!
 
Hämtade och skickade paket. Letar efter en klänning till min kusins bröllopsfest som vi ska på i september. Det går sådär. Vem vet hur stor jag är i september?? haha.
 
Drog med Dan på en kvällspromenad och kikade på ett nybyggt hus här i Västra Hamnen.
 
Och plötsligt var det fredag! Men mer om den i ett eget inlägg.

Kommentarer
Postat av: Ajli Müller

Dina loafers på fredagsbilden är så fantastiska.

Jag har faktiskt också börjat dricka koffeinfritt te på jobbet, men frukostkaffe kan jag inte tacka nej till för då får jag bara ont i huvudet och mår konstigt. Ej ännu värt det :)

2021-08-18 @ 07:00:41
URL: http://ajlimuller.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0