Vecka 31

 
God förmiddag!
Bilden här ovan får sammanfatta vår sista veckas semester. Om de andra veckorna var mysiga, fyllda med bad och utflykter så är denna lite mer down to business. Vi har saker som behöver fixas innan bebis anländer, och inte bara konkreta bebissaker utan vi behöver få struktur över vår förvaring i lägenheten.
 
Så vi har köpt nytt vitrinskåp som rymmer mer än det vi hade tidigare, plastbyttor som vi på ett enkelt sätt kan stapla ovanför garderober och lite annat smått och gott. Nästa projekt blir att bestämma hur vi vill ha barnrummet, men det väntar vi med för nu.
 
Förutom att köra till soptippen X antal gånger och rensa lägenheten, så har vi ett par saker inplanerade den här veckan:
  • Idag ska jag till barnmorskan. Har ingen aning om vad vi ska göra idag, men säkert kolla så att mitt HB ser bra ut (det har legat lite lågt på sistone) och lyssna på bebisen <3

  • Imorgon ska jag, Dan, Athena och Peter hitta på något. Vi har inte helt bestämt vad än, men vi pratar om att göra en utflykt. Vi får se, men hoppas på fint väder.

  • På lördag kommer Jenny, Jacob, Athena och Peter hem till oss på middag. Vi tänkte laga pasta, och vi får väl se om vädret tillåter balkonghäng. Ska bli mysigt!

  • Andra saker jag vill göra den här veckan: Testa en nyöppnad Ramenrestaurang på Möllan, ha en minikräftskiva bara jag och Dan, gå långpromenader och äta glass.
Här på bloggen ska jag bland annat visa bilder från när vi var på Örenäs Slott och vår familje-BBQ i lördags.
 
Hoppas ni har en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0