Julbrunch den fjärde advent

I söndags var det den fjärde advent och det var såhär strålande fint väder! Jag och Dan började dagen med att packa vagnen full med bebis, julklappar och gå bort-blommor och promenerade bort till Slussen.
 
Vi var bjudna på julbrunch hos min syster. Kolla mina gulliga killar <3
 
Min syster hade dukat långbord i matsalen eftersom hela min familj samlades. Vi kommer ses nästan allihop på julafton också, men i söndags kunde alla respektive vara med också. Som ett lille-lillejulfirande.
 
Det dukades fram julmat, både vegetariska alternativ och kött. Dessutom kunde vi göra belgiska våfflor. Vilken lyxbrunch!
 
Jag och min sidekick var julfina <3
 
Efter brunchen och amning omgång 1 var det dags för julklappsspelet. Vi spelar julklappspelet varje år, men om jag ska vara ärlig är jag inte jätteglad i det. Vet att detta är en opopulär åsikt, hehe.
 
Klockan 17 var det dags att tacka för oss. Jag ammade och passade sedan på att bädda ner Frans i vagnen medan han halvsov. Han tyckte dock att vi tog liiite för lång tid på oss ut och blev hysterisk ute på gatan. Heh, svettigt. Det är dock tur att han nästan alltid somnar i vagnen, även om han skriker helt hejdlöst så somnar han till slut. Jag måste bara lära mig att ge det lite tid.
 
Väl hemma tränade vi lite i gymmet och sedan gick vi och lade oss klockan 21. Mysig söndag med vår första stora utflykt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0