Vecka 52

 
Äntligen börjar det kännas som att jag landar i att vara småbarnsmamma. Frans blir lättare och vi lär känna varandra mer och mer. Dagarna springer fortfarande förbi i en rasande fart, men nu kommer vi åtminstone ut medan solen fortfarande är uppe.
 
Det är årets sista vecka och vi har inte jättemycket inplanerat. Imorgon fyller Frans en månad. En månad gammal! Det är ju ingenting och jättemycket på en och samma gång <3 På onsdag ska vi först till BVC och sedan hem till mina föräldrar.
 
På fredag är det nyårsafton och vi ska hem till Carro och Johan. Det blir lite annorlunda i år och vi ska träffas lite tidigare på dagen. Men det ska bli mysigt ändå. Vi har beställt catering, jag har en ny nyårsklänning och champagnen ligger redan på kylning.
 
Sedan är det plötsligt 2022! Det ska bli ett spännande år. Jag kommer vara föräldraledig till september. Undra hur min vardag kommer se ut. Kommer jag och Frans hitta på mycket om dagarna? Hoppas det.
 
Men nu går vi in i ett fullständigt mellandags-mode. Lite såhär ungefär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0