En lördagkväll i Helsingborg

I lördags var det soligt men iskallt ute. Jag och Dan gick en morgonpromenad i Västra Hamnen.
 
Där kan man sitta om man vill!
 
Sedan tränade vi lite och vid 14-tiden gjorde vi oss i ordning inför kvällen. Jag hade på mig min nya reaklänning från MQ.
 
Och så begav vi oss hem till Regina och Frédéric i Helsingborg! Älskar när man ses redan vid 16 och det är ljust ute.
 
Vi fick förbubbel.
 
Jag var lördagspepp!
 
Och så åt vi förrätt. Muuuums! Kronärtskocka och lite olika ostar. Jag älskar kronärtskocka! Måste äta det oftare.
 
Regina och Frédéric gör så goda drinkar, så sedan fick vi vars en innan middagen-drink.
 
Till middag serverades det poké bowl. Aaaalltså så gott. Det måste vara den nya tacosen. Man kan ha vad man vill till nästan!
 
Efter maten spelade vi Catan. Det var liiiite för svårt för mig.
 
Men jag var glad ändå.
 
Till efterrätt hade Regina och Frédéric gjort en jättegod chokladmousse som de serverade med grädde och bär.
 
Och så pratade vi om livet och jobb och allt däremellan tills det var dags att åka hem. Tack för en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0