Vecka 7

Det är den första måndagen på tre veckor som jag inte vaknar upp med nackspärr, woho! Vad skönt. Hoppas ni har haft en fin helg. Min har varit solig och fin. Vi kör en måndagslista för att kickstarta den här veckan.
 
Hur mår du?
Jag mår bra tack, har hopp om framtiden.
 
Längtar du till något särskilt?
Ja! Min födelsedag. Ska skriva en önskelista här på bloggen i veckan.
 
Har du något inbokat den här veckan?
Förutom jobb så ska jag till naprapaten idag och tandläkaren på onsdag. Spännande grejer.
 
Inget till helgen?
Nej, faktiskt ingenting.
 
Har du sett en bra film på sistone?
Ja, i fredags släpptes den tredje och sista filmen av Till alla killar jag gillat på Netflix. Den är så mysig.
 
En bra TV-serie?
Alla utom vi på Discovery+ och Your Honor på HBO.
 
Något du vill avsluta den här listan med?
I veckan ska det bli plusgrader igen!
 
Ha en fin måndag gänget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0