Vecka 8: Födelsedagsvecka och sportlov

Födelsedagsvecka börjar nu!
 
Som ni vet är det min födelsedag på fredag och jag är pepp. Har redan valt födelsedagsklänning och tänkt ut vilket bubbel vi ska dricka på kvällen. Jag är alltid pepp på min födelsedag, men nu i Coronatider är det extra uppskruvat. Det finns inte så mycket annat att fira, så då får gärna min födelsedag vara något lite extra.
 
Förutom att det är födelsedagsvecka är det också sportlov. Det märks på att det inte är lika många möten inbokade i jobbkalendern. Dessutom är det som att våren har kommit till Malmö. På min löprunda under lunchen var det 7 grader varmt! Tänk att det var snöstorm här för en vecka sedan.
 
Våren nu kommer vi!
 
Hur har er helg varit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0