En helg hemma

Fredag
I helgen hade jag och Dan absolut inget inbokat, så när jag vaknade i fredags kände jag bara nä alltså nu måste jag få vara lite fredagsfin. Sagt och gjort!
 
Ny reablus från MQ, jeans från KappAhl och diadem från H&M.
 
Jobbade hela dagen hemma som vanligt och gick en promenad på lunchen.
 
Vid 15-tiden hade vi en digital fika med vårt team. Så mysigt att få säga hej till alla och fira fredag ihop.
 
Efter jobbet lagade vi tacos och tittade på Talang. Kvällens snacks blev ostbricka! Sen somnade vi tidigt, vilket var välbehövt.
 
Lördag
På lördagen promenerade jag och Dan en mil, pjuh! Vi gick till Slottsparken, Pildammsparken, tillbaka till Slottsparken och hem igen. Dans favoritpromenad...
 
Väl hemma så städade vi lägenheten och sedan gjorde vi oss i ordning. Vi skulle ju bara vara hemma men ville göra oss lite helgfina ändå.
 
Klänning också från MQs rea. Lockade min lugg à la 70-tal och kände mig som en medlem i Abba.
 
Har gett mig själv en vit månad och drack alkoholfri Ginger Joe.
 
Ah, nystädad lägenhet. Finns knappt inget bättre.
 
Till middag åt vi hemgjorda hamburgare och sedan tittade vi på filmen The Invisible Man. Den var förvånansvärt bra och spännande måste jag säga.
 
Söndag
På söndagen gick jag en promenad med min vän Sandra och på eftermiddagen gick jag och Dan ner till stan för att titta ut nya löparskor till mig. Nu är de beställda! Längtar tills jag får dem.
 
Och det var vår mycket lugna, men väldigt fina helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0