Helgen: Paus i löpträningen, spelkväll och vår nya bil

Vi kikar på hur min helg såg ut!
 
Fredag
Min helg började i fredags när jag och Dan korkade upp en flaska bubbel och lagade fredagsmiddag. Det blev lövbiff med ugnsrostad blomkål, stekt lök, bearnaise, kryddsmör och sallad. Goooott detta! En ordentlig fredagsmiddag. Sedan tittade vi på TV och gick och lade oss redan kl 23.
 
Lördag
Klipp till lördag! Det var strålande sol och jag sprang en runda på 4,5 km. Inte visste jag då att det skulle bli min sist löprunda på ett tag. Ett par timmar senare kräkte vår katt Nima på mina löparskor :( Det gick inte alls att få bort, och eftersom skorna var gamla och slitna kastade jag dem. Så nu kan jag inte springa förrän jag har köpt nya löparskor, vilket typ är det tråkigaste jag vet att köpa...
 
Vid 13-tiden tog vi tåget till Hyllie för att möta upp Niclas. Vi skulle nämligen testköra bilar, och ville att Niclas skulle följa med som stöd haha.
 
Och den här jäkeln blev det. En Peugeot 2008! Oh, blev SÅ kär. Jag och Dan hade läst om den och hade nästan bestämt oss, men när jag testkörde så kände jag att jag verkligen ville ha den. Jag tror förresten att den ser större ut på bilden än vad den egentligen är.
 
Här ska jag sitta om ett par månader!
 
Efter vi bokat bilen körde vi hem till Sarah och Niclas och firade! Vi spelade lite spel.
 
Åt thaimat och umgicks tills klockan blev strax efter 22. Vilken fin lördag! På söndagen tog jag inga bilder, och jag och Dan höll hos mest hemma.
 
Klart slut på helguppdateringen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0