Lite från veckan

Hej och glad söndag!
 
Vi kikar lite på hur min vecka har varit.
 
Jag har köpt vita tulpaner till mitt kontor. Känns så vårigt och härligt.
 
Jag har också börjat äta frukost igen! En längre utläggning om det i ett separat inlägg, men jag har ju de senaste åren fastat fram till klockan 12 på dagen. Så nu har jag ingen aning om vad jag ska äta till frukost. Min kusin Therese tipsade om den här muslin från Pauluns.
 
Äter den med yoghurt och jordnötssmör. MUMS! Mycket god frukost.
 
Den 17 januari fyllde Zooey Deschanel 41 år. Såhär vill jag också se ut när jag är 41!! Har förövrigt stått på & Other Stories och varit nära på att köpa den där klänningen. Tror ni att jag vill ha den mer än någonsin nu eller? Hon kommer alltid att vara min favorit <3
 
Haha mitt liv just nu. Vad ska jag göra med all min tid?!
 
2021 nu jäklar!!
 
En dag tog jag en friskvårdstimme från jobbet och promenerade ute i solen.
 
Klockan var 16 och solen hade inte gått ner än. Våren, nu kommer vi!
 
Imorgon är det måndag igen och det är Nima taggad på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0