Mellandagarna och ledigheten

Hej och glad lill-fredag! Imorgon är jag ledig eftersom det är röd dag, och då måste ju denna tisdag vara en lill-fredag.
 
Nu ska vi i alla fall kika på vad jag gjorde i mellandagarna och under ledigheten. Dagarna gick långsamt framåt och smetades ihop till en enda röra. Men det har varit så mysigt!
 
En dag hade vi besök av den här lilla pluttan <3 Min kusin Tesse, Stefan och deras lilla Moa kom hem till oss en sväng. Som jag saknat dem! Moa lånade mina Prisjakt-tofflor och sa att det var Tomtens skor.
 
Jag fick nya tallrikar och tygservetter i julklapp av mamma och pappa och har sedan dess inte använt något annat att äta på.
 
En dag klädde jag upp mig i guldig blus.
 
Drack vin och spelade Ticket to ride.
 
Det har blivit många långpromenader i det grå vintervädret.
 
Och så har jag preppat inför nyårsafton med 2020s sista outfit. Kommer visa allt från nyårsafton i ett separat inlägg!
 
Nima har varit på ett lagom glatt humör som vanligt.
 
Och en kväll åt jag och Dan finmiddag hemma med räkor, havskräftor, ost, västerbottenpaj och lite olika såser. Satt och pratade länge och bara umgicks <3
 
Igår var ledigheten slut och då gick jag upp innan solen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Önskar dej ett riktigt fint nytt år. Kul du köpte silverklänningen. Er kissekatt är så gullig kram.

Svar: Tack snälla!! Och detsamma :) Ja, är så glad att jag gjorde det!
Sofie Strandberg

2021-01-05 @ 15:23:05

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0