Utflykt i bokskogen och familjemiddag

I lördags åkte jag, Dan och Micke ut till bokskogen utanför Malmö för att gå en promenad. Vi hade lite begränsat med tid och valde en runda på 3 kilometer. Lagom!
 
Här är utflyktsgänget! Micke, Dan och jag. Vi hade rustat oss med termobyxor och vattenflaskor.
 
Det var snö, minus 5 grader och strålande sol!
 
Is!! Har inte sett is i naturen på flera år känns det som.
 
Min favoritperson!
 
Såhär i efterhand hade jag nog velat gå en lite längre runda. Det var så vackert att traska runt i skogen.
 
Runt 13-tiden var vi hemma. Dan tränade lite och jag gjorde mig i ordning.
 
Hade på mig en ny skjorta som jag fyndade på GANTs rea.
 
På kvällen körde vi hem till mamma och pappa för lite familjemiddag. Halva familjeskaran var samlad! Det bjöds på kalkonmiddag och så pratade vi om livet och planer.
 
Alice har lyckats tämja Löddes suraste katt. Kolla så gosig! För ett par år sedan kunde man inte ens bära honom utan att han blev förbannad.
 
En av de finaste lördagarna på länge.

Kommentarer
Postat av: M

Han är inte Löddes suraste katt!! Hihi 😂

2021-01-21 @ 10:54:24

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0