Vecka 4

Veckans self-care: Den här veckan har jag bokat in lite saker för att ta hand om mig själv. Naglarna ska fixas, luggen ska klippas, ryggen ska knådas haha.
 
Veckans köp: Jag har äntligen kollat ut nya löparskor och ska köpa dem den här veckan. Är mycket taggad!
 
Veckans lunch: Blir just nu mycket äggmacka till lunch. Har många lunchpromenader inbokade den här veckan vilket ska bli kul.
 
Veckans serie: Har börjat titta på fjärde säsongen av Chilling Adventures of Sabrina i brist på annat. Skicka gärna serietips till mig om ni har!
 
Veckans längtan: Min födelsedag! Nu är det slutet av januari och nästa vecka börjar min födelsedagsmånad. På min födelsedag ska jag och Dan checka in på MJ's och på något sätt ska vi fira med min familj också, även om vi inte riktigt vet hur än.
 
Veckans fundering: Måste jag verkligen plantera om mina palettblad? Jag vill inte att de ska växa mer, så måste jag det? De ser inte riktigt ut att trivas i sina små krukor.
 
Veckans motion: Gör inget annat än att promenera just nu, men oj vad jag går. Nästan 7 km/dag. Det finns ju inget annat att göra, haha.
 
Hoppas ni har haft en fin start på veckan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Om du inte sett Lupin måste du se den serien! :D

Svar: Oh jag har sett den faktiskt, älskade den!
Sofie Strandberg

2021-01-27 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0