En sommarfredag i Helsingborg

I fredags var det 30 grader varmt här i Malmö och när eftermiddagen närmade sig gjorde jag och Dan oss i ordning.
 
Jag piffade till mig lite extra i en klänning jag köpte från MQ i våras och donut i håret.
 
Sedan körde vi till Helsingborg! Först åkte jag, Dan och Regina hem till Caroline för att hämta lite loppissaker jag köpt. Hon var så gullig och bjöd på en drink ute på terrassen.
 
För de som inte drack alkoholfritt blev det Aperol Spritz!
 
Sedan mötte jag, Dan och Regina upp Frédéric och begav oss till Fria Bad där vi bokat bord. Vi började med en fördrink.
 
Fria Bad ligger precis nere vid havet. Så otroligt härlig atmosfär.
 
Vi beställde in Moules Frites med pommes och Dan åt torskfilé. Mmm, skaldjur innehåller så mycket bra för bebis.
 
Kolla vilka gulliga personer vi hängde med! Regina och Frédéric firade dessutom att de gick på semester.
 
När vi ätit upp gick vi vidare för lite gelato. Pistage och choklad är mina standardsmaker.
 
Sommarkvällar <3
 
Jag, Dan och Frédéric.
 
Sedan köpte vi islatte.
 
Och traskade hem mot Reginas och Frédérics lägenhet. Men först var vi tvungna att föreviga den här fantastiska utsikten. Vad fint Helsingborg är hörni.
 
Så satt vi ute på innergården och pratade om hur oändligt rymden är och att vi kan slukas av svarta hål, heh.
 
Vilken fin dag med två fina personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0