Vecka 29

 
Hej och glad måndag!
 
En veckas semester har gått och jag har redan kommit in i semesterlunket. Så välbehövt. Vi sover länge, dricker morgonkaffe på balkongen och planerar dagen.
 
Den här veckan har vi följande inbokat:
  • Idag ska vi på middag hos min syster och hennes sambo! Dan har inte varit i deras nya lägenhet än, så det blir dessutom husesyn för hans del.

  • På onsdag ska jag fixa naglarna. Jag har haft fransk manikyr de senaste månaderna, men den här gången blir det minsann lite färg.

  • På torsdag åker jag och Dan till Kristianstad för att hälsa på min mormor. Tänk att hon nu är fullvaccinerad <3

  • Och på lördag åker vi till Bromölla för att umgås med min kusin Therese och hennes familj. Hoppas det är fint väder så vi kan åka ut med båten!

Det är en del saker inbokat, men också ett par dagar som vi kan ta som det kommer. Perfekt balans tycker jag! Jag har så lätt för att boka in för mycket, och plötsligt blir det ingen vila alls på semestern.
 
Har ni semester än? Vad är era planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0