Somriga saker jag gjort på sistone

Jag har gått kvällspromenader och hittat en gräsplätt full med prästkragar i närheten av oss! Kanske ska plocka lite till midsommar?
 
Ätit sushi vid havet med Sandra.
 
Gjort hemgjord rabarbermarmelad enligt det här receptet.
 
Och ätit på ostknäcke till frukost.
 
Jag har ätit jordgubbar och druckit alkoholfritt mousserande äppelvin till Sveriges EM-match.
 
Tagit kvällsdopp i havet klockan 21.30 på kvällen!! Alltså sommarkvällaaaarrr <3
 
Solat och läst bok på balkongen. Det går sådär för mig och den här boken. Vi är inte helt vänner än, sådär 100 sidor in.
 
Och ätit glass såklart! Sist blev det en kula pistage och en kula smörkola.
 
Får se vad jag hittar på för somriga saker den här veckan.

Kommentarer
Postat av: Christine's Stories

Jag köpte den boken på sommarrean, men har inte läst den ännu. Har förstått att den är lite "tung"? Älskar alla Alex Schulmans böcker!

Svar: Ja, den är rätt tung. Jag älskar också Schulmans böcker annars!
Sofie Strandberg

2021-06-22 @ 21:28:17
URL: http://christinesstories.com

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0