Vecka 23

 
Vilket väder! I helgen har det varit 24 grader här i Malmö och sommaren har verkligen kommit.
 
Jag har så otroligt mycket bloggmaterial att gå igenom, så jag vet knappt vart jag ska börja. Men i vilket fall som helst tog jag äntligen årets första dopp förra veckan! Inte visste jag när jag hoppade i, att det bara var 15 grader varmt i vattnet. Jag kunde i och för sig anat något, med tanke på att det var väldigt många som solade men knappt någon som badade.
 
Den här veckan är ganska lugn när det kommer till privata upptåg. Jag ska träffa mina kompisar i Kågeröd på lördag vilket ska bli väldigt mysigt. Jag tror att vi inte har setts på ett år nu ungefär? Galet.
 
Annars är det massvis med jobb och planering inför sommaren. Här på bloggen ska ni få se mina senaste mobilbilder, hur vår utfkykt på Österlen var och så ska vi prata lite om bebis såklart.
 
Hoppas ni får en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0