Vecka 24

 
Just nu springer jag ut och in på min balkong. Bär in mina blommor och bär sedan ut dem igen.
 
Det är detta som är problemet i juni. Jag fixar till min balkong och köper en massa blommor så fort solen visar sig, men sen plötsligt kommer de hårda vindarna tillbaka och jag ser hur min dahlia som stortrivdes där ute inte längre gör det. Det är vinden som gör att det är så svårt att inreda vår balkong. Den styr allt, både vilka möbler och blommor vi ska ha.
 
Men snart kommer solen tillbaka, och då hoppas jag att mina pelargonier fortfarande blommar.
 
Den här veckan är det fokus på jobbet, men om vädret tillåter ska jag minsann ta ett och annat lunchbad. Det är så mycket lugnare att gå och bada på lunchen än efter jobbet. Då är det nästan inget folk och man behöver inte trängas på bryggan. På lördag ska vi ha utomhusdejt med Jenny, Jacob, Athena och Peter i Staffanstorp. Mysigt!
 
Här på bloggen ska vi kika på mina senaste loppisfynd, mina mobilbilder och så ska vi såklart prata bebis.
 
Hoppas ni har haft en fin start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0