Fredag med påskris, presenter och hamburgare

I fredags vaknade jag pigg och glad, gjorde mig i ordning och drack morgonkaffe i badrummet.
 
Det var strålande sol ute! Dagen innan hade jag dessutom unnat mig påskris och ställt på kontoret.
 
Jag längtar så till påsken nu. Är taggad på god mat, familjehäng och lite ledighet.
 
Varje, varje gång jag ska köpa något till vårt hem tänker jag att jag ska köpa saker som går i vitt och beiget. Men sen blir det alltid färg ändå? Det är ju kul med färg! Men känner ibland att vi har så. mycket. färg. här hemma. Nu blev det i alla fall påskris i aprikos och duvblått!
 
Jag hade på mig sköna jeans från KappAhl. Älskar dem.
 
Jag gick en promenad på lunchen och sedan åt jag lunch framför datorn. Dan var på kontoret den här dagen, så jag hade lägenheten för mig själv. Det är inte ofta det händer längre.
 
Lunchen bestod av tacosrester. Brödet var dock slut, så det fick bli en tacosallad. Gott det också! Äter ju inte köttfärs i mina tacos, så den här gången fick det bli panerad fisk och halloumi.
 
Efter lunchen jobbade jag och hängde med den här som var gnällig och ville vara nära.
 
Efter jobbet gick jag en promenad till och sedan slog jag in Dans födelsedagspresenter. Han fick bland annat den här skjortan från NN07 från mig och mina föräldrar.
 
När Dan väl var hemma gick vi till Dockans nya hamburgarställe Dockside Burgers för att köpa middag.
 
Det var vår i luften.
 
Så tittade vi på både Talangfinalen och Bachelorfinalen. Talangfinalen – SUCCÉ! Rätt person vann osv! Bachelorfinalen? En sådan BESVIKELSE. Varför lägger jag ner så många timmar på Bachelor när det sen aldrig blir bra? Suck.
 
I helgen firade vi Dans födelsedag och var på utomhusfika med kompisar, men mer om det i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0