Helgens kläder: Fredag till söndag✨

Jag lyckades dokumentera lite kläder i helgen. Vi kikar!
 
Fredag
I fredags hade jag sköna kläder som jag ändå kände mig piffig i.
 
Kommer ni ihåg att jag köpte nya jeans på KappAhl? Dessa momjeans var ett par av dem!
 
De är höga i midjan och superstretchiga.
 
Jag matchade med en gammal skjorta från Lindex. Men jeansen hittar ni här!
 
Lördag
I lördags firade vi Dans födelsedag med finmiddag och jag klädde såklart upp mig dagen till ära.
 
Korkade upp bubbel och tog på mig läppstift.
 
Klänningen kommer från ICHI och jag köpte den på Åhléns i julas. Jag hittar inte den på hemsidan nu, men kanske att den finns i butik?
 
Mer från den kvällen i ett annat inlägg!
 
Söndag
På söndagen hade vi utomhusdejt i Staffanstorp med Athena, Peter, Jenny och Jacob. Det var så mysigt att hänga lite.
 
Favoritbyxorna från KappAhl åkte på igen och så matchade jag med en gammal blå skjorta från H&M.
 
Och det var helgens kläder 🎉


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0