Lite från vardagen

Hoppas ni har en fin onsdag!
Vi kikar på vad jag har haft för mig på sistone.
 
Förra veckan sprang jag totalt 1,5 mil. Alltså 5 km x 3. Så himla skönt var det, och otroligt fint väder!
 
Jag behöver köpa nya löpkläder, dessa är snart helt söndriga. Skorna är nya dock! Är som att springa på moln.
 
En favoritutsikt från min lunchpromenad.
 
Fixade naglarna förra veckan!
 
De blev jättekorta och ljusrosa den här gången. Tyckte de blev fina och våriga. Älskar att fixa naglarna en gång i månaden förresten! Jag har så dåliga naglar i mig själv som bara går sönder. Nu har jag alltid fixade naglar, vilket känns nice.
 
Gick förbi den här kompassen som min morbror gjort stenarna till. "Jag tror min morbror har gjort den här" sa jag till Dan när vi plötsligt passerade den.
 
I söndags var det jättefint väder och en otrolig solnedgång. Tänk att jag bor här <3
 
Elsa Billgren hade en "sant eller falskt"-frågeställning på sin instagram och svarade på det här påståendet. Detta känner jag verkligen igen mig i. Jag är också en person som "aldrig blir mätt och nöjd". Vill alltid mer, vill alltid något annat, och jag skäms också för det. Men varför gör man det egentligen? Är det inte bra att ha en vilja och strävan efter att utvecklas? Men lagom kanske är bäst som vanligt.
 
Fick så fina födelsedagsblommor av Carl och Alice som nu står i mitt arbetsrum.
 
Ljuset i lägenheten härom dagen!! Äntligen är det inte mörkt längre när man slutar jobba.
 
Har en torkad bukett i hallen som jag fyller på med nya tillskott då och då. Just nu är den såhär fin!
 
Jag drömde natten till tisdagen att jag fyndade massvis med fint på loppis, och vaknade sedan med ett enormt loppissug. Skulle sen ner till min frisör på eftermiddagen och passade på att springa inom Emaus. Hittade tre fina assietter och ett vinglas!
 
Avslutar inlägget med den här bilden. Nu är det mars hörni! Känner ni det i luften? Det är nu allt händer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0