Mina senaste mobilbilder

Vi kikar på mina senaste mobilbilder!
 
Den här lilla saken gillar verkligen inte att jag stänger in mig på kontoret om dagarna. Hon ställer sig utanför dörren och jamar som bara den. Dan sitter ju i köket och har videomöten, så det är inte som att hon är ensam i resten av lägenheten. Och jag måste stänga dörren eftersom både jag och Dan har möten. Oh, well. What to do. Hon kommer att förstå en dag.
 
Jag, Sarah, Lina och Carro hade digital AW en kväll. Det var mysigt att se dem!
 
100% jag.
 
Jag var så glad förra veckan när jag äntligen skulle till läkaren och få min medicin för sköldkörteln. Det blev Levaxin, tack tack. Jag såg att ni undrade om mitt glutenfria liv, och jovisst! Jag äter fortfarande glutenfritt. Jag försökte äta bröd en dag och mådde så dåligt, förmodligen för att min mage inte klarar det. Så all pasta, bröd, pannkakor etc som jag äter nu är glutenfritt :)
 
Såg det här på instagram och tänkte att det där måste man ju titta på?!
 
En måndagmorgon med morgonkaffe.
 
Köpte nya blommor till kontoret.
 
Ett favorithörn i lägenheten.
 
I måndagskväll lagade jag och Dan hummersoppa. Åt också lite bondost vid sidan om. Gott! Ska skriva ut receptet i ett separat inlägg.
 
Jag var på thaimassage i veckan och herregud vad det behövdes. Min rygg var så stel. Fick te och vatten på en fin bricka efteråt <3
 
Igår träffade jag min kompis Sandra och åt på Spoonery i Slottsstaden.
 
Jag åt en koreansk gryta med fläsksida och massvis med koriander. Mmmmm.
 
Jag fick en födelsedagspresent av Sandra! Boken Klubben. Den ska vi båda läsa och sedan ses på fika och prata om. Som en bokklubb!
 
Idag har det regnat och snöat så jag fick ha på mig jeans, men ville också väldigt gärna ha min stickade klänning. Så jag valde båda. Jag är vuxen och får faktiskt bestämma själv, haha.
 
Klart slut på mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0