Söndag med födelsedagsbrunch

I söndags skulle jag fira min födelsedag med kompisar och hade bjudit hem Carro, Johan, Sarah och Niclas på brunch. Gjorde mig fin i en gammal klänning från H&M.
 
Dukade och ställde i ordning inför att gästerna skulle komma.
 
Klockan 12 ringde det på dörren och gästerna anlände. Här var brunchen jag och Dan dukade fram! Bullar med pålägg, grönsaker och bär, pannkakor, stekt bacon, scrambled eggs och glass och sylt. Goooott. Vi åt mycket och länge, och så fick jag presenter jag ska visa i ett annat inlägg.
 
Sedan hängde vi hela eftermiddagen, gosade med Oscar och pratade om livet.
 
Nima var med men hängde på ett behörigt avstånd <3
 
När gästerna gått runt klockan 17 avslutade jag och Dan dagen med en kvällspromenad. 
 
Och nu är det fredag! Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0