Vecka 9

 
Oj, oj, oj vad jag firade min födelsedag i helgen! Nu känner jag mig alldeles färdigfirad och är redo att gå tillbaka till vardagen. Men helgen var mycket fin och ni ska självklart få se allt!
 
Den här veckan har jag följande inbokat:
  • Lunchpromenad med Sarah H

  • Imorgon ska jag klippa mig! Oj vad skönt det ska bli. Ska egentligen mest trimma luggen, men ska bli så skönt att få lite frisyr igen.

  • På söndag ska jag, Dan, Niclas, Carro och Johan spela padel. "Var det squash vi skulle spela?" sa jag igår när vi pratade om det, haha. Har verkligen noll koll. Men det ska bli kul! Jag får youtube:a så jag förstår reglerna bara.

  • I helgen ska jag och Dan bara ta det lugnt annars, jag fick Ticket to ride i födelsedagspresent så det ska vi spela!
 
Här på bloggen ska vi titta på mitt födelsedagsfirande, vad jag fick i födelsedagspresent och lite annat smått och gott.
 
Hoppas ni har en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0