Två outfits, en klänning och en middag

Glad fredag! Hoppas ni har haft en fin vecka. Min vecka har bara swishat förbi och det ska bli riktigt skönt med helg. Planerar att äta gott och sova länge, mina bästa planer.
 
I veckan har jag inte gjort mycket. Försökt piffa till mig lite då och då. Har köpt en röd Adidasklänning från Zalando och letade fram en gammal blå klänning i garderoben. Sköna plagg är A och O när man jobbar hemma, men samtidigt blir jag så trött på att alltid ha på mig samma sak. Försöker lyxa till det ibland.
 
Hittade den här klänningen på Mango och tyckte den var sååå fin. Perfekt sommarklänning! Om sommaren nu kommer någon gång.
 
Lagade enkel men riktigt god mat i veckan. Kycklingfilé, jasminris, sås på crème fraiche och sweet chilisås samt en sallad med babyspenat, mango, gurka och fetaost. GOTT. Snabbt och enkelt, men fräscht och gott.
 
Har gjort en del islatte den här veckan. Är så trött på vanligt varmt kaffe, och islatte känns så lyxigt? Perfekt att jag fick en mjölkskummare i födelsedagspresent som också kyler mjölken.
 
Och det var lite från den här veckan. Hoppas ni får en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: M

Trevlig helg till er också! ❤️

2021-05-21 @ 13:22:36

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0