Valborgshänget

I fredags var det Valborgsmässoafton. Efter jobbet gjorde jag mig i ordning i ny klänning från Lindex.
 
Kände mig piffig efter en ganska stressig och jobbig vecka.
 
Klockan 18 var vi hembjudna till Sarah och Niclas tillsammans med Carro och Johan. De hade findukat med pioner och allt. Nu är våren här!
 
Vi fick fördrink.
 
Och till middag bjöds det på hemgjorda hamburgare.
 
Det var en så mysig kväll och vi pratade mycket och länge. Jag längtar så otroligt mycket till sommaren nu. Tänk när det är 20 grader varmt och vi kan hänga ute hela tiden! Till efterrätt blev vi bjudna på glutenfri kladdkaka med grädde och hallon, och sedan var det dags för mig och Dan att köra hem. Tack för en mysig Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0