Vecka 20

 
Hej på er och glad tisdag!
 
Vilken skön helg det var, jag tog det så oerhört lugnt och hade inget inplanerat. Det blev nästan lite tråkigt. Jag längtar så mycket till sommaren nu, vill gå i klänningar och bada och äta på uteserveringar.
 
Den här veckan har jag inte mycket i kalendern förutom jobb i vanlig ordning. Jag behöver göra något ärende på stan och på lördag ska vi hem till Carro och Johan och grilla! Hoppas vädret blir bra bara. Kom igen sommaren, kämpa!
 
Jag och Dan har fastnat i en riktig "orkar inte laga mat och inget är gott"-fas. Det blir bara tråkiga saker, eller så köper vi färdigmat. Jag såg på Sanne Alexandras instagram att hon härom dagen bara åt ris, stekt kyckling, en kall sås och en lite roligare sallad. Så det tänkte jag göra idag! Enkelt och gott! Varför komplicera saker. Vi behöver nog hitta tillbaka till den enka (men goda) matlagningen.
 
Har ni tips på enkla vardagsrätter så hojta gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0