Lite från sistone: Memes, juloutfit och Parislängtan

Vi kikar på några av mina mobilbilder från sistone!
 
Jag var ute och gick en promenad och hittade helt plötsligt ett Graffiti Café lite gömt och inte alls långt bort från vår lägenhet. Blev mycket glad och köpte hem en bakad potatis till lunch. Våga vegan hette den här varianten och var ganska god.
 
Höstvädret var fint förra veckan. Tycker att det fortfarande är fint här i Skåne, även om novemberrusket börjar falla på. 
 
Varje gång Dan letar efter något i lägenheten.
 
Jag har köpt julkläder till bebisen! Kommer de att passa eller vara för stora/små? Ingen aning. Men hur söta? Både body och byxor är från Polarn och Pyret.
 
100 %
 
Är snart mer mage än något annat nu. Igår var det 3 veckor kvar till BF!
 
En kväll förra veckan åkte jag och Dan in till BB för att kolla fosterrörelser. Eftersom jag varit magsjuk så var jag extra uppmärksam på att bebisen rörde sig som han skulle. En dag tyckte jag att han var lite väl lugn, så vi åkte in för att lyssna på hjärtljud och räkna hur många gånger han rörde sig på en timme. Allt såg bra ut, så jag kunde åka hem igen. Men alltid bättre att ta det säkra före det osäkra!
 
Min mamma fyller 60 år i april och vi har pratat om att åka till Paris med hela familjen. Samma dag som mamma och jag pratade om resan släppte podcasten Billgren Wood det här avsnittet. Parislängtan <3

Kommentarer
Postat av: Ajli Müller

Hehe, min man Erik är likadan som Dan. När han söker efter typ skinka i kylskåpet så står han bara och stirrar rakt in och sedan tar han typ cream cheese för att han inte hittade skinkan. Och om han hade böjt sig ca 0,5 cm hade han sett den. Hjälplös!

2021-11-02 @ 18:43:15
URL: http://ajlimuller.com

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0