Mina senaste dagar

Ingen bebis än!
Igår var jag hos barnmorskan och gjorde en undersökning, och det är väldigt stängt där nere haha. Det verkar inte som att bebisen har bråttom. Jag som trodde att han och jag hade gjort en deal!
 
Nåväl, jag kämpar på. Idag ska jag koka julkola och slå in ett par julklappar. Men såhär har mina senaste dagar sett ut.
 
Nima är väldigt nöjd med att jag bara är hemma och lunkar. Hon vill ligga nära hela tiden och följer efter mig i lägenheten.
 
Hon älskar när vi tar powernaps mitt på eftermiddagen. Men snart är det slut med det Nima! Brace yourself.
 
I helgen var jag och Dan en kort runda på stan. Jag köpte en vinterpyjamas till bebisen från Polarn och Pyret. Alltså hur söt?
 
I måndags var min BF och bebisen är nu 100% bakad enligt min app.
 
Annars har jag försökt att gå en promenad om dagen för att inte känna mig helt galen. I måndags var det såhär fint väder ute.
 
På eftermiddagen kom Johan, Carro och Oscar förbi på fika och pizza. Det var mysigt att hinna ses en sista gång innan förlossningen.
 
Det blev tisdag och jag piffade till mig i en klänning från Monki.
 
Bebisen är lika duktig på att passa tider som sin mor. Min kusin Therese säger att han bara vill vara sådär lite fashionabelt sen. Han tar hänsyn till den akademiska kvarten helt enkelt. Vi håller tummarna för det.
 
Jag gick till ICA Maxi för att handla lunch och köpte även med mig den här iskaffen hem. Den var inget särskilt, jag hoppades på mer julsmak men den var mest söt. Sedan kom Sarah och Sixten över på promenad och fika! Men det fick jag tyvärr ingen bild på.
 
Tisdagen avslutades med att Dan fick hem vår nya TV. "Vad skönt att TV:n hann komma innan bebisen" sa han och jag vet inte riktigt om jag håller med haha. Han har i alla fall planerat att vi ska titta mycket på film och TV-serier under föräldraledigheten. Vi får väl se :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej vilken fint klädesplagg till bebisen. Och så roligt med fina foton på kissen. Önskar dej lycka till och allt kommer gå bra. Tack för din gulliga blogg.

2021-11-25 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0