Sixtens dop

För exakt en vecka sedan gjorde jag mig såhär fin!
 
Tog på mig en gammal klänning från Bubbleroom och sa till Dan "säg nu att jag kan ha den här på mig för jag vägrar leta fram något annat", haha. Längtar så tills jag kan ha mina vanliga kläder igen. Fattar såklart att det inte kommer ske direkt efter förlossningen, men ska bli skönt över att inte behöva ta hänsyn till en superkula till mage haha.
 
I alla fall! Vi skulle på dop för Sarahs och Niclas lilla Sixten <3
 
Tänk att han redan är fyra månader! Han kom ju nyss??
 
Niclas bror och Sarahs syster var gudföräldrar och det var en mysig ceremoni.
 
Sixten och Sarah <3
 
Efter ceremonin bjöds det på firande i församlingshemmet.
 
Vi åt pajer, sallad, baguetter, ost och chark.
 
Och tårta såklart!
 
Niclas och Sixten.
 
Vi tog bilder till gästboken. Här har vi Philip, Emelie, deras barn Lo och Ellie och min syster Sarah.
 
Carro, Oscar och Johan!
 
Johanna och Sixten. När klockan närmade sig 17 var det dags för oss att vinka hej då och köra hem. Tack för ett fint dop och ett fint firande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0