Förra helgen: Kontorsinvigning, inflyttningsfest och söndagstacos

Vi ska kika på vad jag gjorde förra helgen!
 
Fredag
Min fredag började med att jag åkte in till kontoret. Vi skulle ha invigning! Det var 1 oktober och restriktionerna hade lättat. Vi var välkomna tillbaka och kontoret var festpyntat.
 
<3
 
Vi fick frukost i form av ostbulle, croissant, smoothie och banan.
 
Jag närvarade vid vårt fredagsmöte för första gången i verkligheten. Detta möte har jag bara haft digitalt sedan jag började.
 
Till lunch fick vi nudelsallad med tofu.
 
Vid 15-tiden var det dags för fika – cupcakes!
 
Och vid 16-tiden vinkade jag hej då till mina kollegor som förberedde sig för AW.
 
Jag gick en sväng på stan. Köpte bland annat inflyttningspresent till min syster på H&M Home. Det blev en karaff, tygservetter, doftljus, en liten vas och en flaska bubbel. Sedan gick jag hem till Dan, tittade på Idol och höll fredag.
 
Lördag
På lördagen hade vi först vår graviditetsfotografering och sedan hängde vi bara hemma. Det regnade hela dagen, så jag tittade på Sex Education och Dan satt med datorn. Vid 18-tiden gjorde vi oss i ordning för att gå på min systers inflyttningshäng.
 
Jag var allmänt hormonell och hittade nästan inget i min garderob som passade. Var verkligen inte på festhumör.
 
Hittade i alla fall till slut detta – en fodralklänning från KappAhl och en gammal blus från MQ. Kände mig äntligen lite fin.
 
Hemma hos Sös var det festfixat och pyntat. Baren var redo för folk!
 
Hampus kompis tog med sig sin hund Rut <3
 
Och så hade vi ett quiz om Sös och Hampus som mitt lag vann. Vi hade alla rätt!
 
Vi minglade lite och vid 23-tiden kände jag att ryggen inte pallade mer och ville gå hem. Precis lagom till Mai Thais började rulla in.
 
Söndag
På söndagen gjorde jag och Dan inte alls mycket. Vi åt tacos till middag.
 
Och tittade igenom våra gravidbilder som Emelie skickade över.
 
Sen var helgen slut!

Kommentarer
Postat av: Ajli Müller

wow, vilka massa grejer du har gjort, jag skäms nästan över min egen inaktivitet nu :)

2021-10-10 @ 16:43:41
URL: http://ajlimuller.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0