Mina senaste mobilbilder

Vi kikar på hur min vardag har sett ut genom mobilen på sistone.
 
Nima <3 Man måste såklart klämma in sig där det finns en liten solfläck.
 
En eftermiddag på väg hem från stan. Malmö du är så fin i höstsolen!
 
En torsdagsmiddag jag och Dan åt på IKEA. Det är där vi hänger som ni vet. Kommer inte ens ihåg vad vi skulle köpa, men något till bebisen i vanlig ordning.
 
Mage och morgonkaffe. Så mysigt att kura ihop sig i stickade klänningar och tröjor just nu.
 
Höstmyset hemma i vardagsrummet med tända ljus.
 
Här har vi en mindre mysig höstmorgon dock – jag var på väg till kontoret i regnet.
 
En annan dag åt jag halloumiwraps till lunch. GOTT!
 
En dagens: stickad kjol från Quinte och en skjorta från Wera.
 
I veckan har jag ätit mysiga luncher med kollegor! Både hamburgare från Tugg och pokébowl från Hawaii poké.
 
Testade den här goda islatten från Starbucks också.
 
Har putsat upp min vigselring, så nu är den all shiny igen.
 
Blev i onsdags överraskad med en minibabyshower av Regina och Ida!!! Mer om det i ett separat inlägg <3
 
I fredags gick jag på AW med ett par kollegor. Vi gick till Escama, åt tapas och jag drack den här urgoda alkoholfria drinken. Vet inte alls vad som var i den, men god var den.
 
I lördags startade jag och Dan dagen med en liiiite för lång runda för min kropp. 7 kilometer blev det och när jag kom hem var jag helt slut och somnade på soffan. Men fint väder var det i alla fall!
 
I helgen tog jag och Dan det bara lugnt. Vi gjorde oss i ordning på lördagseftermiddag och körde en runda med bilen bara.
 
Den här kulan alltså <3
 
På kvällen lagade vi pasta med räkor och gremolata. Receptet har jag fått av Linnea och är mycket gott. Sen tittade vi på film och gick och lade oss tidigt.
 
Annat vi gjorde i helgen var att tvätta bebisens kläder. Dan tycker vi har jättemycket kläder och jag tycker att vi nästan inte har något alls i de mindre storlekarna, haha.
 
På söndagen installerade vi (läs Dan) dessutom babyskyddet i bilen. Sakta men säkert börjar vi bli förberedda!
 
Och det var mina senaste mobilbilder.

Kommentarer
Postat av: M

Så mysigt med alla bebiskläder! 👶🏼

2021-10-12 @ 11:22:52
Postat av: Ajli Müller

Det ser alltid ut som så mysiga veckor hos er. Pasta med gremolata och räkor lät dessutom insanely gott, måste ta efter :)

2021-10-12 @ 13:54:08
URL: http://ajlimuller.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0