Vecka 40

Jag har lite problem med att komma in på bloggen. Försöker logga in om och om igen, men kommer bara till en error-sida.
 
Nåväl! Helgen har varit fin. Vi gjorde en graviditetsfotografering i lördags. Tyvärr regnade det hela förmiddagen så vi kunde inte ta några bilder utomhus, utan ska göra det en annan dag.
 
Nu är det oktober och restriktionerna har hävts! Det innebär att jag kommer hänga på kontoret en del den här veckan. Kul!! Ska luncha med kollegor och säga hej till människor jag aldrig träffat i verkligheten 🙃

Till helgen har jag och Dan nästan inget inplanerat och det känns skönt. Vi ska börja tvätta bebisens kläder, filter och lakan. Men annars ska jag verkligen passa på att vila. Förra veckan var ganska hektisk och den här jobbveckan kommer bli likadan, så tror verkligen det behövs.
 
Nu blir det dock Bachelor och kanelbulle. För ni missar väl inte att fira kanelbullens dag idag?
 
Foto: Emelie Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0