Vecka 43

 
I lördags blev jag överraskad med en babyshower hemma hos min syster. Det var så fint och jag är så glad över alla nära och kära jag har runt mig <3
Tyvärr blev jag magsjuk sen natten till söndagen. Jag vet inte riktigt om det är något jag har ätit eller om jag har lyckats få någon smitta, men kul har det inte varit. Hela söndagen och måndagen har jag legat utslagen på soffan.
 
Därav har det var lite extra tyst från mig. Men jag ska visa alla bilder från min fina babyshower och alla fina presenter jag har fått!
 
Den här veckan ska jag ta det lugnt. Jag ska hålla mig hemma mycket i veckan och återhämta mig. Helgen blir däremot händelserik! Till helgen ska jag:
  • Ut och äta med Middagsklubben
  • På Sarahs och Niclas dop för Sixten
  • Till Staffanstorp för middag hos Jenny och Jacob
  • Spela boule och äta lunch med Carro och Johan
Vilken helg! Men tills dess vilar vi.

Vi hörs mer imorgon! Jag hoppas att jag mår bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0