Idolbussen, glukosbelastning och Wahlgrens värld

Ett inlägg med bilder från förra veckan kommer här!
 
Måndag
Förra veckan startade med att Idolbussen parkerade utanför min och Dans lägenhet. Vad i!! Vi trodde först att de skulle hämta en kandidat till Idolraketen. Men förmodligen skulle de endast filma Turning Torso till deras Malmö-avsnitt. Idolraketens Malmö-avsnitt släpps på onsdag, så då får vi se!
 
Vid 11-tiden stack jag in till kontoret för att luncha med några av mina kollegor. Var väldigt pepp på detta, och hur fint är inte vårt kontor?
 
Hoppas verkligen på att vi kan hänga mer här snart!
 
Hej från en måndags-Sofie!
 
Vid 16-tiden hade jag och Dan en digital kurs om förlossning etc med min barnmorskeklinik. Tyckte att den här illustrationen var spot on haha.
 
Nima blev väldigt kränkt över att hon inte fick vara med och titta på kursen och ställde sig och vrålade bredvid oss. Vi fick sätta dit en extra stol till henne så hon kunde vara med haha. Denna katt, hon ska alltid vara där vi är <3
 
Tisdag
Det blev tisdag och jag hade glukosbelastning. Det gick helt okej, men jag förstår inte varför alla tycker att det är så äckligt att dricka den där drinken? Den är jättesöt absolut, men man sveper den ju i ett naffs.
 
Efter belastningen så jobbade jag och vid lunch hade jag en dejt med min föredetta kollega Susanna.
 
Vi gick till Välfärden och jag åt deras vegetariska rätt med blomkål, hasselnötter och skirat smör.
 
På eftermiddagen gick jag en sväng på stan. Hittade en skjorta till Dan som snällt fick hänga kvar i butiken.
 
Torsdag
På onsdagen fotograferade jag ingenting, men på torsdagen tog jag bild på mitt nya rosa anteckningsblock. Nu är jag preppad inför jobbhösten.
 
Och såhär såg jag ut! I den här klänningen från Indiska.
 
På kvällen tittade jag på Wahlgrens värld som kändes mysigt och tryggt. Min absoluta favoritkändisfamilj!
 
Sen blev det fredag och helg, men det tar vi i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0