Lite från sistone

Vi kikar på lite mobilbilder från förra veckan!
 
Hade på mig detta mysiga, stickade set en dag. Det kommer från Quinte och jag passade på att köpa det när jag var i Ängelholm. Både jag och mina kollegor Regina och Jannike har köpt likadana, så det är nästan vår jobbuniform nu haha.
 
Var hos min barnmorska den här dagen, men annars hände inte mycket spännande. Ska gå hos henne varannan vecka nu.
 
Utsikten från en lunchpromenad.
 
Det har blivit mycket soffläge på sistone, hehe.
 
Jag gick in i vecka 32 och min graviditetsapp tyckte att det var dags att packa BB-väskan 🤯 Jisses! Så långt har inte jag kommit. Vad ska jag ha i den??
 
Hittade en jeansskjorta i garderoben som passar helt OK fortfarande. Man behöver ju faktiskt inte knäppa alla knappar.
 
Dags för min dagliga lunchpromenad!
 
En dag förra veckan var det så fint septemberväder. Älskar när hösten är såhär!
 
I torsdags åkte jag in till kontoret och firade med kavaj! Var på kontoret hela dagen och blev sedan totalt socialt urlakad. Kände mig bakis på fredagen. Man är inte van vid att träffa folk till vardags längre.
 
Stor igenkänning på detta just nu.
 
Hittade en vegetarisk burrito i frysdisken på Coop och tänkte att jag kunde testa till lunch. Smakade helt OK!
 
I fredags kom Sarah, Niclas, Carro och Johan med barn hem till oss på tacoskväll.
 
Sarahs och Niclas lilla Sixten växer så han knakar <3
 
Jag har köpt en ny ljuslykta från Lagerhaus som jag är mycket nöjd med! Den finns här i lite olika färger och storlekar.
 
I lördags tog jag och Dan tåget till Helsingborg för att gå på Reginas och Frédérics babyshower. Vi hade köpt en badbalja och en badcape till dem och deras bebis. Det blev ett gigantiskt paket som vi tog på tåget. Jag blev mycket nöjd med inslagningen! Även om jag och Dan kämpade ett tag med hur vi skulle slå in det, haha. Mer om babyshowern i ett eget inlägg.
 
I söndags tog jag och Dan tag i allt vi hade skjutit upp såsom att fixa med försäkringskassan, beställa ett babyskydd och titta på hur vi ska bädda i spjälsängen. Jag hade också i veckan beställt en ny sufflett och nytt överdrag till vår vagn som vi äntligen testade.
 
Vi köpte ju vår vagn begagnad och jag är än så länge jättenöjd med den. Men en sak som har skavt är att jag inte varit så glad i de crèmevita överdragen. Så efter mycket om och men beställde vi nytt överdrag i grått. Det blev mycket fräschare och jag är så nöjd! Så bra att det är så enkelt att byta ut smådelar som man inte är nöjd med eller som har gått sönder. Känns nytt, fast att det är begagnat.
 
Sedan gick jag och Dan en eftermiddagspromenad och kom hem till det här underbara ljuset i vår lägenhet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0