Mina senaste mobilbilder

Vi firar söndag med att titta på mina senaste mobilbilder!
 
Jag och Dan har handlat ganska mycket till bebisen nu. Senaste inköpen var en liten jordgubbskorg från H&M Home, en babylift och en skötbädd. Det känns som vi snart har de "viktigaste" sakerna. Nästa köp blir ett babyskydd!
 
Jag har träffat min föredetta kollega Stina och ätit lunch på Välfärden. Åt rödbetor och rotfruktspuré, mycket gott.
 
Var ledsen och hormonell en dag, och så trött på att vara gravid. Dagen efter mådde jag mycket bättre igen. Det svänger snabbt nu!
 
Var hos frisören, lade i en nyansering och klippte ganska mycket.
 
En fredag tog jag tåget till Ängelholmskontoret.
 
Hej Ängelholm, vad du är gullig!
 
Åt schnitzel med ett par kollegor.
 
Det blev måndag och jag tog på mig den här färgglada klänningen från Gina Tricot.
 
Jag gick in i vecka 31 och magen är stor nu. Det ska bli spännande att se den i vecka 39, haha.
 
Jag och Dan har gått lite digitala förlossningskurser. Här diskuterar vi värkarbetet och hur viktigt det är att ta vara på pauserna, hehe.
 
Var på Malmökontoret en dag i veckan och träffade två kollegor. Så kul att få jobba lite ihop i verkligheten ibland också!
 
Träffade min kompis Emma och åt lunch på Spill. Det blev bakad potatis med avokado och sallad.
 
I torsdags träffade jag min kompis Sandra och fikade på Pronto.
 
Prontos cheesecakes skojar man ju inte bort. Och någonstans här förstår ni nog att jag har börjat äta lite gluten igen. Det går bra än så länge! Men hemma äter jag nästan uteslutande glutenfritt, det är när jag är ute som jag inte är lika noga.
 
Jaana skickade den här till mig på Instagram, haha. Alla mina organ sitter typ i mina revben just nu.
 
Varje fredag börjar arbetsdagen med att Prisjakts VD pratar en liten stund till alla i företaget. Prisjakt Weekly kallas det och är ett fint sätt att samla företaget fast att vi jobbar hemifrån nu.
 
Jag satt i köket, drack morgonkaffe och hade tända ljus. Perfekt start på dagen!
 
På fredagseftermiddagen plingade det på dörren. Dan fick blommor från sitt jobb! Han har jobbat så mycket på sistone och förtjänade verkligen lite uppskattning. Himla fint!
 
Sedan blev det helg, men det tittar vi på i ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: M

Så fint du klippt dig! 💇🏻‍♀️ ❤️

2021-09-20 @ 10:47:58

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0