Vecka 39

 
God morgon måndag!
 
Vilken mysig helg jag har haft. Först tacosmys med kompisar i fredags och sedan babyshower för Regina i lördags. Igår tog jag och Dan det lugnt, vi gick på stan, småstädade hemma, beställde lite grejer till bebisen (vi har äntligen köpt babyskydd till bilen!) och gick igenom det här med föräldrapenning på Försäkringskassan. Det är massor som behöver fixas innan november, hehe.
 
Den här veckan då? Min efterträdare på jobbet börjar. Känns stort! Föräldraledigheten närmar sig. Men på det privata planet är det inte mycket som händer den här veckan. Skönt att ta det lugnt på kvällarna! Jag märker att jag börjar bli trött och orkar inte hitta på så mycket. På lördag ska jag och Dan i alla fall göra en gravidfotografering och på kvällen ska vi hem till min syster.
 
Sen ska bloggen bloggas också såklart!
 
Hoppas ni får en fin start på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0