Akvariet i Malmö, nya naglar och vår

Förra veckan mötte jag och Frans upp Niclas och Sixten för att gå på Akvariet i Malmö. Frans och Sixten matchade i likadana fleecetröjor från Lindex.
 
Jag hade inte varit på Akvariet tidigare, fast att det ligger så nära där jag bor. Men nu så! Nu jäklar ska jag bli kulturell och gå på museum med Frasse.
 
Men vi börjar med att kika på fiskar och ödlor.
 
Sixten var taggad!
 
Frans var nog egentligen för liten för att förstå så mycket, men han tyckte de färgglada fiskarna var intressanta i alla fall.
 
I tisdags fixade jag mina naglar. Blev korta med fransk manikyr den här gången. Kände mig extra piffig inför påsken.
 
Saker vi annars gjorde förra veckan? Åkte buss till mammaträningen, haha. Frans somnar nästan aaalltid på bussen till träningen, och vaknar såklart så fort vi sätter foten i lokalen.
 
Men har en mycket mysig stig till träningen från busshållsplatsen.
 
Under påskhelgen blev det vår och blommorna i Slottsparken slog ut. Men mer om påskhelgen i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0