Den här helgen

 
Den här helgen har varit så mysig! Först och främst var jag ute ett par timmar med Lina och Carro i fredags. Hade på mig en klänning som inte var amningsvänlig och drack rosévin. Men ni hör ju. Dan och Frasse fick egentid, vilket både de och jag behövde. Kommer visa allt från kvällen i ett annat inlägg!
 
Resten av helgen har vi bara tagit det lugnt, städat, rensat ut, lagat mat och myst. Vi har rensat ut ordentligt i vår källare och kört och slängt. Så skönt att få i ordning lite mer! Vi har ju en del bebisgrejer nu som tar plats i vår lägenhet hehe.
 
Veckan som kommer ska bli MYS. Är redo för påsk! Det får dock gärna bli lite mer vår? Vill ha på mig vita sneakers, korta strumpor och en jacka som är tunnare än min vinterjacka. Men det kommer väl det också snart.
 
Det känns dessutom som att Frans är ur sitt oändligt långa språng? Han är så mysig och lugn just nu. Kommer jag jinxa genom att skriva detta? Förmodligen.
 
Hoppas ni också har haft en fin helg! Vi hörs mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0