Förra helgen: Utekväll, fixardag och matkoma

Nu skruvar vi tillbaka tiden till förra fredagen!
 
Då svidade jag om till den här klänningen från Adoore och vinkade hej då till Dan och Frans vid 17-tiden.
 
Jag mötte upp Lina och Carro på Kol för middag och drinkar. Första kvällen ute utan barn! Jag var mycket taggad. Pratade snabbt och intensivt och blev salongsberusad på ett glas. Till middag åt jag en vegetarisk burgare med pommes och aioli.
 
Taggad tjej!!
 
Efter middagen beställde vi in drinkar och pratade om livet tills klockan blev 21.30.
 
Då var det dags att bege sig hem, fulltankad på energi.
 
På lördagen gjorde vi inte mycket. Frans lekte i aktivitetscentret som vi lånat av Sixten.
 
Nima levde sitt bästa liv i solen.
 
På söndagen däremot! Då hade vi en fixardag. Men först ut: morgonpromenad. Frasse var taggad <3
 
Sedan rensade vi i vårt förråd och körde till soptippen och slängde. Frans sov i bilen nästan hela tiden.
 
När vi kom hem skruvade Dan ihop Frans matstol. Att han ska sitta här och käka? Hur stor har han blivit egentligen?
 
Vi avslutade söndagen med att titta på Encanto och somnade i soffan av matkoma. Klart slut på förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0